Success stories

Poznaj naszych klientów i ich historie sukcesu

Od 2001 roku mamy przyjemność pracować dla wielu znaczących firm z Polski i Europy. Produkujemy i utrzymujemy dla nich gotowe rozwiązania programistyczne, które pomagają w prowadzeniu podstawowej działalności biznesowej, takiej jak zbieranie zamówień, obsługa klienta, programy lojalnościowe, przetwarzanie baz danych, dostawy i wsparcie procesów logistycznych. Zapoznaj się z wybranymi projektami, które zrealizowaliśmy oraz firmami, dla których pracujemy.

Platforma do zarządzania płatnościami cyklicznymi dla Nationale Nederlanden

Dla naszego klienta, Nationale Nederlanden, zaimplementowaliśmy zaawansowaną platformę do zarządzania Płatnościami Cyklicznymi, która usprawnia i automatyzuje codzienne transakcje finansowe.

Success_stories_Testy obciążeniowe platformy Medicover Benefits

W celu optymalizacji systemu pod kątem rosnącej popularności, przeprowadziliśmy serię testów obciążeniowych. Ich zadaniem było ujawnienie wąskich gardeł i elementów o najniższej sprawności.

Od papierowych umów do przelewu na kliknięcie - zmiany w IKE i IKZE od Nationale Nederlanden

Nationale Nederlanden to klient, z którym współpracujemy już od ponad dekady. Najnowszy projekt dostarczył nowoczesne rozwiązania związane z bankowością elektroniczną, które ułatwiają założenie i prowadzenie konta emerytalnego IKE/IKZE.

Moduł grywalizacji dla platformy benefitowej Medicover

Dzięki naszemu wsparciu platforma Benefit Systems została wzbogacona o moduł z quizami i grami, dzięki którym pracodawcy mogą przeprowadzić niezbędne szkolenia wśród pracowników w atrakcyjny i angażujący sposób.

Kioski Burger King

Po sukcesie kiosków KFC inna duża marka zdecydowała się zatrudnić nas do stworzenia i utrzymania oprogramowania dla kiosków.

KFC kioski w restauracjach

Dedykowana aplikacja, która zasila kioski samoobsługowe w jednej z najbardziej znanych sieci restauracji na świecie.

DHL 24 portal internetowy dla kompleksowej obsługi klienta

Portal internetowy, służący jako główny punkt kontaktu dla większości klientów indywidualnych i korporacyjnych DHL Parcel w Polsce

Aplikacja Starbucks CEE

Dostosowana do potrzeb klienta aplikacja internetowa i mobilna, obsługująca "program lojalnościowy Starbucks" z całą gamą ofert specjalnych i nagród.

DHL Express OSO

Prosta, ale skuteczna witryna zakupowa zaprojektowana, aby ułatwić kluczowym klientom interakcje z usługami logistycznymi DHL, zawsze zapewniając im niezbędne wsparcie w zakresie pakowania, obejmująca 20 krajów.

Aplikacja Medicover Benefits

Platforma Medicover Benefits pomaga firmom lepiej zadbać o swoich pracowników, zapewniając im bogaty i zróżnicowany wachlarz świadczeń, unikając tym samym obciążeń związanych z negocjacjami z różnymi partnerami benefitowymi.

Platforma zamówień internetowych Pizza Hut i KFC

Dzięki rozbudowanej bazie interfejsów API i integracji z innymi elementami ekosystemu zamawiania jedzenia, jest to prawdziwy scyzoryk, obsługujący zamówienia online dla różnych marek, krajów i platform lojalnościowych.

DHL Parcel Shop Manager

Aplikacja, która włącza sklepy Żabka, a także wiele innych marek zakupowych, takich jak Relay, Inmedio, 1 Minute czy Freshmarket, do sieci dostaw DHL.

Integracja Oracle Micros RES z zewnętrznym systemem lojalnościowym dla Costa Coffee

Aplikacja umożliwiająca systemowi lojalnościowemu innej firmy wymianę danych z systemem Micros POS w czasie rzeczywistym, dzięki czemu pracownicy kawiarni mają dostęp do danych klienta zapisanych w aplikacji systemu lojalnościowego.

Integracja aplikacji Starbucks z czeskim Urzędem Skarbowym

Od 2016 roku w Republice Czeskiej realizowany jest projekt elektronicznej rejestracji sprzedaży. Jest to zaawansowany system komunikacji online pomiędzy przedsiębiorcami a Urzędem Finansowym.  Nasz klient, firma Amrest powierzyła nam zadanie integracji aplikacji Starbucks z czeskim Urzędem Skarbowym zgodnie z nowymi wymogami.

DHLItNow dla DHL UK

DHLItNow dla DHL UK, który umożliwia klientom nieposiadającym konta wysyłanie paczek krajowych i międzynarodowych.  Wspiera użytkowników w całym procesie: od wyceny przesyłki, poprzez wydrukowanie niezbędnych dokumentów, takich jak listy przewozowe, odprawy celne i faktury, aż po zamówienie kuriera. Klient może również zapłacić online za przesyłkę.