KFC - system zamówień internetowych oraz call center

2014-08-26 AmRest kfcdostawa.pl

W oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie w realizacji systemów do obsługi zamówień, zrealizowaliśmy platformę orderingową KFCdostawa.pl dla firmy AmRest sp. z o.o. Rozwiązanie umożliwia zamawianie posiłków z restauracji KFC poprzez stronę WWW. Użytkownicy po wybraniu adresu dostawy mogą komponować zamówienie z całego menu KFC (nie brakuje słynnych kubełków ani zestawów, które można konfigurować). Domyślnie zamówienia realizowane są maksymalnie w 30 minut, ale zamawiający może też ustalić inną godzinę dostawy. Bardzo wygodną opcją jest e-płatność, dzięki temu nie trzeba martwić się o gotówkę dla dostawcy, choć można również wybrać płatność kartą przy odbiorze.  Innymi ważnymi udogodnieniami jest pamiętanie ostatnich adresów dostawy oraz możliwość powtórzenia ostatnich zamówień jednym kliknięciem. Serwis posiada 2 wersje językowe: polską i angielską.

W ramach projektu stworzyliśmy również aplikację dla Call Center oraz moduł Backoffice umożliwiający zarządzanie i raportowanie całym systemem. Aplikacja została zintegrowana z istniejącą infrastrukturą informatyczną AmRest, dzięki czemu zamówienie płynnie „wpada” do systemu restauracji. Również podstawowe konfigurowanie bazy produktów odbywa się w centralnych systemach AmRest, dzięki czemu nie ma konieczności edycji danych w wielu źródłach. Cały proces transmisji jak również wydajność rozwiązania jest nieustannie monitorowana. Od teraz aby szybko zamówić pyszne skrzydełka wystarczy wejść na KFCdostawa.pl !