en

rozwiązania e-biznes

Dostarczamy, integrujemy i utrzymujemy rozwiązania realizujące procesy e-commerce. Tworzone przez nas mechanizmy składają się z takich modułów jak: systemy obsługi procesu zleceń  (przetwarzamy kilka milionów zleceń rocznie), callcenter, aplikacje klienta końcowego (webowe i mobilne), CRM, mechanizmy pozyskiwania i klasyfikacji klientów, mechanizmy obsługi programów lojalnościowych,  narzędzia analityczne i raportujące, systemy planowania transportu, szyny integracyjne (API).

Systemy przetwarzania zleceń (Order Processing System)

3e software house jest producentem oprogramowania klasy Order Processing System, czyli Systemów Zarządzania Zleceniami. Nasze doświadczenie poparte jest realizacjami mechanizmów obsługi zleceń dla takich firm jak DHL, AmRest (KFC, Pizza Hut), Bilfinger i inne.

Co to jest system zarządzania zleceniami?

System zarządzania zleceniami umożliwia automatyczną organizację i zarządzanie obiegiem zlecenia w przedsiębiorstwie. Skraca drogę “Order to cash”, czyli realizuje proces od przyjęcia zlecenia aż do jego realizacji i zapłaty.  Zazwyczaj obejmuje on takie aspekty jak:

  • Przyjęcie zlecenia (w grę wchodzą tu dowolne kanały, takie jak: call center, web, mobile i inne),
  • Dystrybucja zleceń, czyli przekazanie zlecenia do zasobu odpowiedzialnego za jego dalsze procedowanie. Dystrybucja taka może odbywać się także z uwzględnieniem aktualnej pozycji pracownika w terenie (geo-dispatching),
  • Śledzenie obiegu zlecenia (jego status, podmioty odpowiedzialne),
  • Zatwierdzanie, walidację, autoryzację,
  • Obsługę reklamacji (także z procesowaniem obiegu zgłoszenia),
  • Obsługa płatności,
  • Możliwość definiowania różnych przepływów zlecenia w zależności od ustalonych parametrów (np. przekazanie zlecenia, którego wartość przekracza ustaloną kwotę do manualnej weryfikacji)
  • Agregacja zebranych danych, statystyki itd.

System zarządzania może dotyczyć dowolnych zleceń procesowanych w obszarze działania przedsiębiorstwa. Mogą to zatem być:

  • Zlecenia wykonania usług, bądź dostarczenia towaru zarówno w obszarach B2B jak i B2C,
  • Zlecenia wewnątrz przedsiębiorstwa,
  • Formularze, ankiety, wnioski,

Zastosowania biznesowe

Systemy procesowania zleceń mają zastosowanie w przedsiębiorstwach, w których istotnym elementem działalności operacyjnej jest przetwarzanie dużej ilości zleceń o ustalonej ścieżce przepływu. Ważnym aspektem jest tutaj możliwość definiowania rozbudowanych zamówień,  zawierających wiele parametrów i pozycji konfigurowalnych przez klienta końcowego w momencie składania zlecenia. Nierzadko takie zlecenie odbywa się w kilku etapach. Przykładem mogą być tu restauracje, gdzie klient może w szeroki sposób modyfikować elementy zamówienia (składniki, dodatki itd), firmy spedycyjne (adresy, warianty transportu, gabaryty, usługi dodatkowe itd.), branża ubezpieczeniowa i wiele innych.

Systemy przetwarzania zleceń znajdują również zastosowanie w przypadku procesowania zleceń wewnętrznych dla pracowników. Warto tutaj wspomnieć o możliwości geodispatchingu, pozwalającej na dystrybucję zleceń do pracowników terenowych w zależnościo od ich aktualnej lokalizacji. Mowa tutaj np. o marketerach, ankieterach, sprzedawcach terenowych, przedstawicielach handlowych itd. Pojedyncze zadanie zlecone pracownikowi może mieć postać kilku formularzy z parametrami do wypełnienia, załącznikami (np. zdjęcie zrobione w terenie) itp. Końcówka mobilna systemu synchronizuje dane w trybie on-line, bądź agreguje zebrane dane do momentu uzyskania połączenia z Internetem.

Integracja.

Dostarczane przez nas systemy procesowania zleceń mogą integrować się z takimi systemami jak: CRM, mechanizmy konfiguracji produktów (ofert, zestawów, promocji itd.), systemy lojalnościowe itd, systemy księgowe, centralne bazy produktowe, bazy dostawców itd. Możemy zarówno integrować się z istniejącymi mechanizmami, jak i dostarczyć własne rozwiązania.

Korzyści

  • Koncentracja wielu kanałów w jednym systemie (np. web, callcenter, mobile) przynosi wymierne oszczędności zarówno w obszarze utrzymania infrastruktury, jak i obsługi zlecenia
  • wzrost sprzedaży w kanałach online
  • jeden system definiowania produktów
  • ograniczenie kosztów obsługi zleceń
  • otwarcie na nowe kanały poprzez API (np. sieć partnerska)

 

Płatności elektroniczne

Mamy doświadczenie w integracji systemów płatności. Realizowaliśmy tego typu projekty dla Klientów z takich krajów jak: Czechy, Francja, Indie, Niemcy, Polska, Rumunia, Słowacja, Wielka Brytania i inne. Jako pierwsi w Polsce wdrożyliśmy system payU realizujący płatności bezpośrednio z poziomu aplikacji mobilnej (więcej: Aplikacja Mobilna Starbucks). Integrowaliśmy się z następującymi dostawcami:

  • PayU (pl)
  • PayU (cz)
  • PayU mobile SDK  dla Android i iOS   (w tym autoreload and recurring payments)
  • BlueCash (pl)
  • eCard (pl)
  • przelewy24.pl (pl)
  • GP webpay (cz)
  • ECOMM (sk)
  • EWay (uk)
  • WorldPay (uk, int)
  • Realex (de)
  • RBK Money (ru)
  • BNP PARIBAS (fr)
  • EuPlatesc (ro)
  • Neteller Payment (in)
  • iPayDNA (in)

  (Sygnatura kraju w nawiasie dotyczy kraju pochodzenia klienta, niekoniecznie kraju pochodzenia dostawcy technologii płatności)
 

CRM

Dostarczamy oraz integrujemy systemy klasy CRM jako istotny element tworzonych przez nas rozwiązań e-biznesowych. Rozwiązania te dostosowane są do indywidualnych potrzeb klienta i realizują zazwyczaj takie zadania jak:

  • rejestrację i nadzór obsługi klienta
  • obsługa wielu typu klientów i powiązań pomiędzy nimi,
  • zasilanie z różnych źródeł i kanałów (on-line, call-center, administrator)
  • integracja z systemami partnerskimi i lojalnościowymi (te rozwiązania również dostarczamy)
  • rozliczenia z klientami  / partnerami
  • zaawansowane mechanizmy raportujące
  • narzędzia klasyfikacji klientów
  • system automatycznych komentarzy i update’ów,
  • automatyczne notyfikacje mailowe, przypominanie
  • zaawansowany system przypisywania grup użytkowników,
  • możliwość integracji z  niezależnymi systemami płatności online,
  • wspólny kalendarz
  • i wiele innych mechanizmów, dedykowanych indywidualnym potrzebom

Callcenter

Tworzymy i wdrażamy systemy obsługi  Callcenter. Rozwiązania te  integrujemy z innymi mechanizmami wsparcia procesów e-biznesowych, takimi jak: CRM, mechanizmy przetwarzania zleceń, systemy powiadomień (np. maile potwierdzające), obsługi reklamacji, bazy danych o produktach, systemy lojalnościowe, systemy rejestracji czasu pracy, moduły raportujące i inne.

Najważniejsze cechy  naszego oprogramowania do obsługi Callcenter to:

  • Przyjmowanie zleceń, zgłoszeń, reklamacji
  • Integracja z modułami CTI
  • Uwierzytelnienie konsultanta (logowanie), indywidualne konta konsultantów, automatyczne zamykanie sesji w razie bezczynności
  • Obsługa ról użytkowników (Superwizor, Kierownik, Konsultant, itd). Każdy użytkownik może mieć inne uprawnienia, inne widoki, różne zadania itp.
  • Definiowane możliwych scenariuszy i ścieżek przyjęcia zgłowszenia z uwzględnieniem ról (np. możliwość skierowania zgłoszenia przekraczającego określoną kwotę do dodatkowej autoryzacji)
  • Możliwość definiowana różnych ścieżek zależnych od tematu rozmowy, wybranych parametrów oraz innych, ustalonych kryteriów
  • Agregacja i wyświetlanie  informacji o osobie dzwoniącej na podstawie nr telefonu (historia zamówień, reklamacji, adresy dostaw, komentarze konsultanta, czy osoba jest  problematyczna, czy figuruje na szarej liście i inne)
  • Autopodpowiedzi przy wypełnianiu pól formularza (adresowe i inne)
  • Prosty i przejrzysty interface dostosowany do charakteru pracy konsultanta
  • Praca w oknie przeglądarki

Obsługa reklamacji

  • Edycja statusu reklamacji
  • Możliwość zwrotu płatności
  • Powiązanie z zamówieniem / klientem

Wybrane projekty

DHL Desktop Event Dispatcher

2017-01-14 DHL
DHL Desktop Event Dispatcher

Aplikacja DED jest najnowszym modułem, który stworzyliśmy dla DHL Express. Pełni ona rolę dispatchera, zapewniającego integrację poszczególnych aplikacji działających na stanowisku pracy operatora CS. Celem jest usprawnienie pracy konsultantom CS - którzy nie muszą tracić czasu na przełączanie się pomiędzy aplikacjami w celu wyszukania żądanych danych lub wykonania określonych akcji. System został napisany przez nas w technologii Delphi.

Więcej

System DHL Customer Handling

2016-07-15 DHL
System DHL Customer Handling

System Customer Handling dla firmy DHL Express, jest jednym z podstawowych narzędzi przy obsłudze zleceń spedycyjnych dla przesyłek krajowych w firmie. Korzystają z niego operatorzy Call Center przy przyjmowaniu zleceń. 

Więcej

Nowy portal Pizza Hut

2016-06-15 AmRest pizzahut.pl
Nowy portal Pizza Hut

Stworzyliśmy nowy portal dla sieci restauracji Pizza Hut. Łączy on w sobie mechanizm składania zamówień, obsługę programów lojalnościowych oraz serwis ogólny marki.

Więcej

Aplikacja mobilna KFC

2016-06-08 AmRest
Aplikacja mobilna KFC

W ramach stałej współpracy z firmą AmRest sp. z o.o., zrealizowaliśmy aplikację mobilną KFC. Jej najważniejszą funkcją jest umożliwienie składania zamówień posiłków z restauracji oraz dokonywania płatności elektronicznych.

Więcej

DHL Centrum Obsługi Klienta

2016-05-25 DHL
DHL Centrum Obsługi Klienta

COK to aplikacja stworzona przez nas w technologii Delphi. Stanowi ona kompleksowe rozwiązanie do obsługi reklamacji oraz innych zgłoszeń od klientów.

Więcej

DHLitNow dla brytyjskego DHL

2016-04-29 DHL
DHLitNow dla brytyjskego DHL

Dla brytyjskiego oddziału DHL wykonaliśmy serwis DHLitNow. Serwis w postaci aplikacji webowej umożliwia użytkownikom nadawanie paczek lokalnych i międzynarodowych bez konieczności zakładania konta.
 

Więcej
Zamknij ten komunikat

Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Na naszych stronach używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami podmioty, takie jak firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W każdej przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.