Masz pytania ? Zapytaj teraz !

Support Manager (Warszawa)

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie zespołem składającym się z programistów, testerów i analityków.
  • zarządzanie zgłoszeniami klienta wraz z kontrolowaniem ścieżek eskalacji.
  • odpowiedzialność za całość działań z zakresu komunikacji z klientami kluczowymi
  • wsparcie managerów projektów w bieżącej komunikacji z klientami kluczowymi (w tym udział w rozmowach projektowych, planowanie działań i raportowanie postępów bieżących prac oraz monitorowanie rozliczeń) 
  • tworzenie skutecznej i przejrzystej komunikacji z klientami w tym identyfikacja ich potrzeb
  • budowanie profesjonalnego wizerunku firmy
  • wsparcie w koordynacji projektów pomiędzy zespołami
  • zarządzanie sytuacjami kryzysowymi i zapobieganie sytuacjom problemowym
  • prowadzenie prezentacji i pokazów

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 2-3 lata)    
  • certyfikacja ITIL
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne, w tym zarządzanie sytuacjami kryzysowymi (poparte doświadczeniem)
  • umiejętność współpracy z osobami na różnych szczeblach organizacyjnych
  • umiejętność budowania długotrwałej relacji z klientem
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność i skrupulatność
  • umiejętność szybkiego identyfikowania problemów oraz określania dróg rozwiązań
  • ogólna wiedza z zakresu budowy systemów IT oraz cyklu życia projektu informatycznego
  • ogólna wiedza z zakresu prowadzenia projektów informatycznych według popularnych metodyk (preferowana znajomość podstaw Scrum)
  • wykształcenie wyższe: najlepiej informatyczne, managerskie lub pokrewne

Oferujemy:

  • Pracę na pełen etat w jednym z 2 biur w Warszawie:
    • Mokotów, ul. Podbipięty / stacja metra Służew
    • Żoliborz, ul. Jelinka / stacja metra Marymont
  • lub w biurze w centrum Łodzi, ul. Gdańska
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe (9000 - 12000) i premie uzależnione od wyników
  • atrakcyjny pakiet benefitów (naukę języka angielskiego),
  • bezpłatną opiekę medyczną w prywatnych przychodniach, pokrycie 50% kosztów zajęć sportowych,
  • pokrycie kosztów zakupu książek z dziedziny IT)
  • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach (e-commerce) dla polskich i zagranicznych klientów
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • rozwój zawodowy dzięki pracy w zaawansowanym zespole
  • udział w projektach prowadzonych zgodnie z obowiązującymi standardami i trendami
  • przyjacielską atmosferę w fajnym zespole, od którego można wiele się nauczyć
  • a także: co najmniej jedną w roku imprezę integracyjną, ekspres do kawy i wygodne krzesło