Office Manager (Warszawa)

Masz pytania ? Zapytaj teraz !

Jesteśmy dostawcą systemów informatycznych. Naszymi odbiorcami są średnie i duże przedsiębiorstwa zarówno z Polski, jak i innych krajów Europy. Posiadamy oddziały w Warszawie oraz Łodzi. Od 2001 roku tworzone przez nas rozwiązania wspierają biznes naszych Klientów. Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko Office Managera.

Zakres obowiązków: 

  • Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych oraz nadzór prac sekretariatu
  • Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów,
  • Obsługa procesów związanych z zawieraniem, aktualizacją oraz rozwiązywaniem umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych,
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
  • Współpraca z kierownikami w procesie rekrutacji,
  • Kontrola poprawności dokumentów oraz kosztów,
  • Rozliczanie projektów i usług
  • Dbałość o przepływ informacji i dokumentów,
  • Bieżąca współpraca z zewnętrzną księgowością i kadrami

Kwalifikacje

  • Minimum trzyletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Dobra znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office,
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacji pracy własnej,
  • Znajomość prawa pracy oraz przepisów podatkowych,
  • Wysoka kultura osobista, otwartość i pozytywne nastawienie
  • Dobra znajomość języka angielskiego

Mile widziane:

  • Doświadczenie w Dziale Księgowości

Oferujemy:

  • Pracę w pełnym wymiarze godzin w biurze na Mokotowie (ul. Podbipięty, stacja metra Służew)
  • Kontrakt firma - firma
  • Przyjacielską atmosferę w fajnym zespole od którego można wiele się nauczyć
  • Bezpłatną opiekę medyczną w prywatnych przychodniach
  • Pokrycie 50% kosztów zajęć sportowych
  • Regularne dostawy świeżych owoców
  • A także: co najmniej jedną w roku imprezę integracyjną, ekspres do kawy i wygodne krzesło

Zgłoszenia (CV), z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych, prosimy kierować na adres officemanager201909@praca.3e.pl