System DHL Customer Handling

2016-07-15 DHL

System Customer Handling dla firmy DHL Express, jest jednym z podstawowych narzędzi przy obsłudze zleceń spedycyjnych dla przesyłek krajowych w firmie. Korzystają z niego operatorzy Call Center przy przyjmowaniu zleceń. 

Najważniejsze cechy:

  • Przyjmowanie zleceń
  • Zarządzanie bazą klientów
  • Generowanie zleceń stałych
  • Informowanie o sytuacji operacyjnej w rejonie Polski którego dotyczy zlecenie
  • Uwierzytelnienie konsultanta (logowanie), indywidualne konta konsultantów, automatyczne zamykanie sesji w razie bezczynności
  • Obsługa ról użytkowników (Superwizor, Konsultant, itd). Każdy użytkownik może mieć inne uprawnienia, inne widoki, różne zadania itp.
  • Agregacja i wyświetlanie  informacji o osobie dzwoniącej na podstawie nr telefonu (integracja z modułami CTI)
  • Autopodpowiedzi przy wypełnianiu pól formularza (adresowe i inne)
  • Informacje dla klientów - maile, faksy, sms-y
  • Prosty i przejrzysty interface dostosowany do charakteru pracy konsultanta

Customer Handling jest zintegrowany z systemem korporacyjnym firmy DHL Express dzięki czemu dane o klientach i zleceniach są wykorzystywane przez inne systemy w firmie. Z systemu Customer Handling każdego dnia korzystają setki użytkowników w całym kraju. Dużym wyzwaniem było zapewnienie bardzo dobrej wydajności przy takim obciążeniu.