DHL Centrum Obsługi Klienta

2016-05-25 DHL

Centrum Obsługi Klienta to aplikacja stworzona przez nas w technologii Delphi dla firmy DHL Express. Stanowi ona kompleksowe rozwiązanie do obsługi reklamacji oraz innych zgłoszeń od klientów.

Główne cechy:

  • Przyjmowanie zgłoszeń od klientów
  • Ewidencja reklamacji i gromadzenie danych do przetwarzania reklamacji
  • Automatyczne generowanie pism reklamacyjnych na podstawie zdefiniowanych szablonów
  • Zautomatyzowana wymiana danych z Ubezpieczycielem
  • Zdefiniowane różne ścieżki procesowania reklamacji w zależności od wybranych parametrów oraz innych, ustalonych kryteriów
  • Wysyłanie powiadomień mailowych do klientów
  • Integracja z serwisem internetowym
  • Rozbudowany system raportujący

Z systemu COK każdego dnia korzystają setki użytkowników w całym kraju. Nieustannie prowadzimy support tego rozwiązania (umowa SLA) oraz implementujemy zmiany zamawiane przez biznes (CR)